Get to know me tag

Hey en superleuk dat je dit artikel leest. Ik heb nu wel een blog maar jullie kennen me helemaal niet goed, dus ga ik de ‘Get to know me tag’ doen. Het is een hele lange dus zet je gezellig neer met een kopje thee en geniet. 🙂

En ooh ja ik heb de tag gevonden op Sabine’s blog.

Geboortedatum?
Mijn geboortedatum is 25-03-2003.

Hoe groot ben je?
Euhmm, de laatste keer dat ik me gemeten heb was op chooljaar geleden en toen was ik 1.52m dus… ik ben nu denk ik ongeveer 1.60m ofzoiets.

Wat dacht je vanochtend toen je wakker werd?
(Vandaag was de eerste schooldag na de kerstvakantie, dat je het maar weet en niet denkt dat ik elke dag om 7 uur opsta haha.) Ik dacht: “Oh neeeeee is het nu al 7 uur? Ik wil nog een paar uur blijven liggen en niet naar school gaan! 😦 😦 😦

Waar ben je op dit moment?
Nu zit ik in de zetel met mijn familie tv te kijken! Supergezellig!

Single/relatie?
Ik ben een happy singleeee 🙂

Geef een korte omschrijving van jezelf.
Ik ben een dromerige, hoopvolle, chocoladeverslaafde 13-jarige. (Hihi nu denk je waarschijnlijk dat ik heel de dagen door chocolade eet, maar nee ik probeer een ‘healthy lifestyle’ te behouden.)

Guy crush/girl crush?
Ik was overlaatst de film ‘Fantastic Beasts And Where to Find Them’ gaan kijken en OMG de hoofdrolspeler (Newt Scalamander in de film, Eddie Redmayne in het echt) is zooooooo pretty. bovendien was het ook echt een goeie film want ik ben echt een Harry Potter freak en helemaal into de toverwereld! Maar we dwalen af. Mijn girl crush is als eerste Emma Watson. Ik zei juist al dat ik van Harry Potter hou en dus ook van Hermelien duuh. Ze acteert zo goed! Bovendien is ze heel feministisch en ook echt superknap!
emma-x-eddie

Wat zou je op dit moment graag willen?
Vakantie 🙂

Wat is je doel in het leven?
Ik wil echt suuuuuupergraag op wereldreis! Het lijkt me zo leuk om al de verschillende culturen en mensen te zien en natuurlijk heel vee foto’s te trekken. En ook gewoon alle mensen rondom mij gelukkig zien, dat is een tweede doel.

Waar ben je bang voor?
Ik ben niet echt zoals iedereen bang van spinnen of muizen, maar eerder om iemand dierbaar te verliezen.

Nagellak of lipstick?
Sowieso kies ik voor nagellak. Ik draag bijna elke dag nagellak! 🙂 Misschien moet ik mijn nagels wel wat lucht geven af en toe maar ja.

Favoriete seizoen?
Ik vind de zomer wel zeker het leukste want dan heb je vakantie, kun je uitslapen, ga je opreis en heb je veel tijd om foto’s te trekken, artikeltjes te schrijven en is het lekker warm! Wie wilt dat nou niet?

Ben je een health freak?
Ik probeer er wel op te letten wat ik allemaal eet, maar geniet soms ook van een muffin, snoep of een stuk chocola. Ik doe ook wel een een paar sporten dus ik ben wel gezond bezig denk ik.

Wat voor kleur en lengte heeft je haar?
Mijn haar is donkerblond en ik ben gisteren nog naar de kapper geweest en ik heb er een goed stuk af laten knippen. Het is nu ongeveer tot op mijn schouders.

Welk kledingstuk wil je op dit moment heel graag?
Deze broek van de Urban Outfitters!

broekieee

Heb je tattoos of piercings?
Nee, ik heb zelfs geen gaatjes voor oorbellen. Ik ben gewoon een echte bangescheiter maar eigenlijk wil ik later stiekem wel graag een tattoo! Maar ik ben echt bang voor de pijn 😦

Draag je een bril?
Nee, en soms vind ik dat wel spijtig want het is eigenlijk wel een leuke accesoire. (geen idee of dit juist is geschreven, maar ja, je weet wat ik bedoel)

Wat is jouw perfecte pizza?
Er moet sowieso héél veel mozarella op! Dat is zoooooo lekker. Ananas vind ik ook altijd lekker op pizza, en olijven! Eigenlijk een beetje de pizza die ik altijd eet.

Favoriete eten en drinken? 
Mijn favoriete eten is sowieso wraps, het is zooooooo lekker, ik kan hiervan blijven eten! Mijn favoriete keuken is dan ook sowieso mexicaans! Wraps, rijst, rode bonen, pikant eten,… echt lekker! Mijn favoriete drinken is denk ik warme chocomelk met slagroom. Dat warmt je echt op deze koude dagen.

Favoriete Parfum?
Op dit moment gebruik ik eigenlijk de body mist van de Body Shop als parfum. Hij is gewoon echt zo zoet en daar hou ik van.

Wat is het laatste ding dat je hebt gekocht?
Ik denk een muffin op school 🙂 #freetzak #jasorry #ikgeefhettoe

Wat deed je vanochtend om 8 uur?
Ik fietste door 0° naar school. Echt. Top 😦

Favoriete ijs?
De Salted Caramel van Haagen Dasz. Zooo lekker, ooh danku God.

Slaap je vaak uit of sta je vroeg op?
Ik slaap het liefst lang uit, maar ook niet tot 3 uur in de namiddag hoor. Meestal slaap ik tot 10 uur ongeveer.

Wat zijn je plannen voor tweeduizendzeventien?
Veel meer fotograferen, meer buiten komen en veel tijd steken in mijn blog. Niet te veel piekeren over onbelangrijke dingen en genieten van het leven. 🙂

Met hoeveel kussens slaap je?
Eén kussen waar ik echt op slaap en dan nog twee andere kussens gewoon omdat het kan 😉

Ben je een ochtend- of een avondmens?
Ik ben eigenlijk allebei niet zo. Ik ga niet graag héél laat slapen want dan vallen mijn ogen gewoon dicht, maar vroeg opstaan daar ben ik absoluut ook niet goed in.
Conclusie: Ik slaap graag hihi 🙂

Ben je ordelijk of slordig?
Ik ben redelijk ordelijk, alleen als het op kleren op de grond aankomt niet oeps hihi

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben?
Dan ben ik waarschijnlijk al afgestudeerd en ik weet echt nog helemaal niet wat ik ga doen na de middelbare school dus ja… geen idee eigenlijk.

Favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk mijn wenkbrauwen en mijn nagels.

Ben je verlegen?
Dat hangt er eigenlijk vanaf. Als ik bij mensen ben die ik niet goed ken dan zeg ik niet zoveel maar als ik bij mensen ben die ik goed ken dan praat ik maar door en door haha.

Heb je een accent?
Nee ik denk het niet eigenlijk.

Heb je broers en zussen?
Ja ik heb twee zussen. Eén tweelingzus Wies en een grote zus van 19 Camille.

Hoe ziet de gemiddelde dag eruit voor jou?
Ik sta op om 06.45 en dan ga ik eten, douchen en me aankleden. Rond 8 uur vertrek ik naar school met de fiets om een nieuwe schooldag te beginnen. Om 15.40 gaat de bel en mogen we naar huis, dan kom ik thuis en eet ik een tussendoortje. Ik zit wat op m’n gsm en dan gaan we eten. Na het eten maak ik m’n huiswerk en dan  kijk ik wat tv of PLL (zo’n goeie serie!) En dan ga ik slapen.

Zo dat was het dan, ik heb met plezier jullie vragen beantwoord en hopelijk hebben jullie me nog wat beter leren kennen.

Veel liefs Marthe ‘<3’

 

 

 

Geef een reactie

