Day zero project I

Hier even een kleine update van het day zero project dat ik al vanaf 2 februari doe. Als je hier meer informatie over wilt of je wilt al mijn opdrachten zien, klik dan hier.

001 een spaarpot kopen of maken
Ik gebruik mijn maison jar die ik van mijn zus voor kerst heb gekregen.

087 Lees 20 boeken (3/20)
Ik ben nu voor de tweede keer de serie ‘Grijze Jagers’ aan het lezen. Het is gewoon zo’n leuke boekenreeks, omdat het spannend is en tegelijk ook luchtig en grappig. Je geraakt het gewoon niet beu. Nu ik het een tweede keer lees vind ik het nog steeds even leuk. Misschien zelfs leuker! 🙂 Na boek 2 van deze serie ben ik er toch mee gestopt omdat ik zo graag het boek ‘The fault in our stars’ wou lezen. Iedereen kent het wel, het boek van John Green dat gaat over een jongen en een meisje die elkaar leren kennen in een praatgroep voor mensen met kanker, ze worden een koppel maar dan neemt het verhaal een onverwachte wending. Spannend… Het is echt een superromantisch en grappig boek! Er zijn ook wel wat weenmomentjes in het boek, maar dat maakt het boek goed. De film heb ik ook gezien en die is ook heel leuk!

DSC00209.JPG

037 ontdek 2 nieuwe youtubers (1/2)
Ik ontdekte via Teske de superleuke Vera Camilla. Ze maakt vooral video’s over make-up en normaal houd ik daar niet zo van. Maar ze heeft zo’n leuke persoonlijkheid, waardoor het toch supergezellig is, net alsof je gewoon naast haar zit en met haar aan het praten bent.! Ze  maakt ook wel eens andere video’s bv. Tags, challenenges, collabs en andere leuke video’s.

089 In de zetel eten
Meestal mag het niet van mijn ouders , maar als ze niet thuis zijn doen we (mijn zussen en ik) het toch (#stoer). Het is altijd supergezellig, dan kijken we Friends (beste serie ever!!) onder een dekentje. Aaaahh zo leuk.

012 10 nieuwe koekjesrecepten uitproberen (1/10)
Ik zag in de bib het boek ‘Good Morning’ van Food Bandits liggen en wou het direct mee naar huis nemen. Er staan zoveel lekkere en gezonde ontbijtjes en tussendoortjes in. Ik maakte dan ook de gezonde  havermout-chocoladerepen. Het resultaat is superlekker geworden en het recept is vegan. Ik krijg snel last van te veel melk en daarom ga ik nu vaker vegan eten. Deze repen vond ik daar een goede start voor.

Zo, ik heb al een paar eurootjes in m’n Day zero Project-spaarpotje kunnen steken, en een paar zijn ‘in wording’ zoals jullie kunnen zien. Ik ga proberen elke dag eens te kijken naar wat ik van de opdrachten zou kunnen voltooien die dag. Hopelijk haalt dat me wat uit m’n comfortzone.

Veel liefs Marthe ‘<3’

 

 

 

 

Geef een reactie

