Goals maart

Ik stap met een moe hoofd uit m’n bed en open mijn ipod. 1 maart 2017. Opeens besef ik dat het alweer de 3de maand van het jaar is. Het jaar,waar ik in mijn gedachten nog niet eens zo lang geleden het begin van heb gevierd. Wat gaat de tijd snel. Deze maand ben ik weer een jaartje langer op de wereld. Ik word 14 jaar. Deze maand wil ik toch wat gezonder gaan leven. Daarom deze doelen die ik voor mezelf heb opgesteld.

dsc00218

Meer water drinken
De laatste tijd merk ik dat ik per dag maar twee of drie glazen water drink. Dat is natuurlijk superongezond, dus ga ik nu per dag zes glazen proberen te drinken. Ik ga deze maand echt proberen gezonder te zijn!

Vegetarisch eten
Ik doe deze maand mee met de ’40 dagen vlees-actie’. Dat houdt in dat ik tot en met 1 april geen vlees of vis ga eten. Ik doe mee in de groep van de leuke blogster It’s a knot. Als je ook in deze groep wilt meedoen, klik dan hier.ย De rest van mijn gezin is al vegetarisch, dus is het voor mij niet moeilijk om ook vegetarisch te gaan eten. Vandaag heb ik al geen vlees gegeten, dus het gaat goed. Ik ga ook zoveel mogelijk lactosevrij eten, want ik heb snel last van te veel melk! Daarom word dit een extra moeilijke maand om te eten.Spannend ๐Ÿ™‚

Gaan lopen
Nu het vakantie is heb ik meer tijd om te gaan lopen, en ik merk dat ik het eigenlijk best leuk vind om te doen. Na het lopen heb ik altijd zo’n sportief gevoel, en dat voelt echt goed. Ik geniet er echt van! Dus ik wil minstens vier keer per week gaan lopen in deze maand.

dsc00214

Goed leren voor de examens
Deze maand heeft ook een mindere kant: de examens ๐Ÿ˜ฆ Op mijn verjaardag moet ik leren voor mijn Latijns examen. ’s Avonds komt er wel familie om onze verjaardag te vieren, dus zal ik die dag hard moeten werken. Ik ga ook al wat op voorhand studeren zodat ik toch zeker een beetje kan genieten van mijn verjaardag.

Dit is mijn mini-bullet journal ๐Ÿ™‚

DSC00227.JPG

P.S Let niet op mijn lelijke tekeningetjes ๐Ÿ™‚

Veel liefs Marthe ‘<3’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 gedachten over “Goals maart

  1. Mooie doelen en ook echt haalbaar. Knap dat je loopt, mij zou je nu niet buiten krijgen met dit weer. Die tekeningetjes zijn just echt leuk van je mini bullet journal. ๐Ÿ™‚

    Like

  2. Mooue doelen heb je opgesteld hoor! Leuk dat je meer wilt gaan lopen. Ik doe het elke dag en sinds ik dat doe voel ik me zo veel beter en lekkerder in mijn vel. Wat dat betreft is het dus echt een aanrader! Succes met je doelen. ๐Ÿ™‚

    Like

Geef een reactie

