Lentegevoel

Ookal begint de lente in theorie pas binnen 5 dagen, toch voelde het gisterenmiddag alsof het zomervakantie was. Het was in een (veel te lang naar mijn goesting)  tijdje weer goed weer. Geen vieze, grijze wolken vol regen die het gras helemaal donker maken. Er was veel zon die alles verlichtte, de bloemetjes liet bloeien en dat vond ik heel mooi. Ik had echt superveel zin om foto’s te gaan trekken in mijn gezellig tuintje. Hier zie je mijn foto’s waarvan je hopelijk evenveel zin krijgt in de lente als ik.

Wat is jouw favoriete seizoen?

Veel liefs Marthe ‘<3’

 

4 gedachten over “Lentegevoel

Geef een reactie

