v e e r t i e n

Sinds gisteren loop ik officieel al 14 jaartjes rond op deze aardbol. Al voel ik me totaal niet ouder dan een paar dagen geleden. Eigenlijk is het best logisch, want het is niet omdat er een klein cijfertje veranderd, dat dan ineens je hele leven gaat veranderen. Maar toch is het leuk om jezelf elk jaar weer een beetje volwassener te voelen. Elke verjaardag begint mijn mama weer over wat ze op dat tijdstip aan het doen was 14 jaar (of ander jaartal) geleden. Zo van: “Ja, mannekes 14 jaar geleden waren wij nu naar het ziekenhuis aan het rijden.” of “14 jaar geleden kon ik jullie (want ik heb ook nog een tweelingzus) nog in twee handen vasthouden.” Dan halen ze alle herinneringen terug op en gaan onze gesprekken alleen nog maar over die nacht. Dat vind ik opzich wel gezellig, herinneringen ophalen.

’s Ochtends kregen we een lekker verjaardagsontbijtje en gaven ik en Wies onze cadeautjes aan elkaar. Ik kreeg van Wies een Dobby (de uberschattige huiself uit Harry Potter) kussen! Ik vind dit oprecht zooooo leuk! Kijk nu hoe leuk die der uit ziet ๐Ÿ™‚ (daar word je toch instant blij van? Met die leuke kleurtjes ;))

DSC00461

Een klein nadeel aan mijn verjaardag dit jaar, het zijn examens ๐Ÿ˜ฆ
Dus na het lekkere ontbijtje moest ik wel weer volop gaan studeren. Ik heb het wel een beetje rustig aan gedaan, het was natuurlijk nog steeds mijn verjaardag he ๐Ÿ˜‰ (jaja goed excuus Marthe) Maar ’s avonds gingen we gezellig vieren met familie. Het was suuuupergezellig en ik kreeg ook nog een paar cadeautjes: een handletterboek en twee vulpennen om mee te oefenen. Echt superleuk want ik hou echt van handletteren. Hier komt ook nog wel een artikeltje over online als ik nog wat hebben kunnen oefenen.

Ook was ik eigenlijk van plan om mee te doen aan de actie Earth Hour, wat ik had gelezen op Iris blog, maar het was zo gezellig met mijn familie, dat ik om tien uur pas doorhad dat ik dat uur gemist had. Wel echt jammer, want ik had het me al helemaal voorgesteld met kaarsjes enz. maar ja.

Het was een superleuke dag!

Dankje om dit berichtje te lezen & laat zeker een reactie achter als je wilt.

Veel liefs Marthe ‘<3’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

