Mijn nieuwe liefde(s)

Normaal sta ik altijd uren (okรฉ geen uren, maar toch wel lang) te twijfelen in de schoenenwinkel over of ik ze nu wel of niet leuk vind en of er misschien nog andere leuker zijn of passen ze wel bij mij? Maar deze keer wist ik het al weken op voorhand. Ik wou docs.

DSC00645

DSC00617

DSC00624

Woensdag was het zover, we gingen naar de Dr Martens store in Antwerpen. Ik kwam binnen en zag ze meteen. Ik paste ze en ik was meteen verliefd. Het liefst had ik ze al meteen aangedaan en mee rondgeparadeerd (geen idee of dit een woord is, anders nu wel haha) in de stad, maar ja je weet wel wat er gebeurd als je lang met nieuwe schoenen rondloopt (pijn). Eenmaal thuis ben ik direct naar buiten getrokken met m’n camera en m’n docs. Hopelijk vind je ze ook zo leuk als mij (kan bijna niet oeps).

DSC00631

DSC00633

DSC00643

DSC00648Mijn hond vind ze ook al leuk ๐Ÿ˜‰

DSC00651

DSC00649

Wat vind jij ervan?

Veel liefs
Marthe ‘<3′

P.S. Als jullie dit lezen zit ik in de trein naar Amsterdam voor het concert van Teske! Exciteddd ๐Ÿ˜€
Daar komt zeker ook een artikeltje over op m’n blog, be prepared.

19 gedachten over “Mijn nieuwe liefde(s)

Geef een reactie

