zomerdingen

Met mijn (goed)(vreugdesprongetje!) rapport in de hand stap ik voor de laatste keer (dit schooljaar) de trappen af. Het voelt goed om vrij te zijn, om te slapen tot wanneer je wil, om tijd te hebben voor wat dan ook en om die saaie, altijd dezelfde, schoolroutine weg te gooien. Wanneer ik buiten stap, komen warme zonnestralen me tegemoet. Het lijkt of ze de zomer komen aankondigen. Ik sluit mijn ogen en laat de zonnestralen mijn gezicht verwarmen. Het is zomer.

E e n   p a a r   d i n g e n   d i e   i k   w i l   d o e n   d e z e   z o m e r :

r e a d   1 5   b o o k s
Ik houd nogal van lezen en zeker  op vakantie kan ik er echt van genieten om in het zonnetje lekker te lezen! Maar ook hier thuis ga ik ook wel wat lezen! Als iemand tips heeft voor goede boeken? Always welcome!

r u n
Sinds een weekje ben ik terug begonnen met lopen! Het lukt terug minder goed dan ervoor, maar dat komt nog wel! De vorige jaren gaf ik mezelf altijd het excuus dat het te warm was, maar dat ga ik mezelf niet meer wijs maken (ookal is het misschien wel te warm, moeilijk gaat ook zeker?).

b l o g
De laatste tijd is er niet zoveel meer online gekomen, sorry! Nu ik meer vrije tijd heb, schrijf ik met veel plezier nieuwe artikeltjes en ga ik al wel eens op pad met mijn camera! Hou je al  maar klaar voor de nieuwe start op m’n blog!

me e t   s o m e   b l o g g e r s
Mijn ouders vinden mij nog een beetje te jong, maar ik ga toch proberen om te kunnen regelen dat ik eens mag deelnemen aan een bloggersmeeting. De posts bij de bloggers die ik volg over die meetings, zijn altijd zo leuk om te lezen en elke keer krijg ik meer zin om ook deel te nemen. Hopelijk kan ik mijn ouders overtuigen.

t a k e   a   l o t   o f   p h o t o s
Ik ga waarschijnlijk ergens deze week, een nieuwe camera kopen, ik had altijd een oude kleine en niet echt kwaliteitsvolle camera, dus vond ik het tijd voor een nieuw model. Ik heb nog niet gekozen, want ik wil over zo’n grote uitgave wel even goed nadenken. Je zult het zeker wel zien als ik hem heb 🙂

w r i t e   l e t t e r s 
Iets wat ik ook echt supergraag zou doen: brieven schrijven. Alles gebeurt nu via e-mail, Messenger of Whatsapp en dat is zo onpersoonlijk. Als je een brief schrijft steek je er veel meer tijd in en dan weet je echt dat de brief die je krijgt met liefde is gemaakt! Dus een oproepje: wie er graag een handgeschreven briefje van mij zou willen ontvangen, laat een reactie achter of stuur een berichtje via Instagram.

v i s i t   a   m u s e u m
En dan het liefst een fotografie museum! Ik zou heel graag het fotografie museum in Antwerpen eens bezoeken, maar omdat ik niet weet of ik daar zal geraken, heb ik het wat algemener gehouden. Wie weet kom ik nog superleuke andere musea tegen die ik wil bezoeken. Zelfs in Spanje zullen er wel musea zijn denk ik.

s w i m   i n   t h e   s e a
Ik heb niet echt een weekendje aan zee gepland, maar we gaan altijd wel een dagje naar zee. Ik hoop dat het dan goed weer is zodat we kunnen zwemmen. Golven, ijsjes en zandkastelen, yay! Die heerlijke sfeer die er altijd is aan de zee, love it!

v i s i t   a n   u n k n o w n   c i t y
Gent lijkt me een hele leuke stad om eens te bezoeken, en ook Hasselt zou ik graag nog eens verkennen. Als iemand nog leuke hotspots heeft in een van deze twee (ongetwijfeld prachtige) steden, let me know.

6 gedachten over “zomerdingen

  1. Eerst, gefeliciteerd met je rapport! Wat leuk dat je gaat proberen om deel te nemen aan een bloggersmeeting, dat lijkt mij ook echt super! Ik wil zeker wel een briefje van je ontvangen en zou er ook graag een terug sturen. Het lijkt me heel tof om eens contact te hebben. 🙂 Geniet van je vakantie! x

    Like

  2. Oeeh ik heb nog wel een paar ideetjes voor boeken om te lezen: Silber en Robijnrood. Ik weet niet of je ze al kent/ hebt gelezen maar ik vind ze echt geweldig! Fijne vakantie!!
    xxx

    Like

  3. Ik vond het echt gek dat ik vorige week gewoon 2 dagen na elkaar in de Noordzee zwom, haha! Ik ben normaal echt geen zwemmer, en heb het altijd koud. Maar wat was het warm!! Trouwens, die warmte zorgt er echt wel voor dat je minder goed loopt hoor, ik loop het liefst in de lente en herfst, haha. Anders ben ik echt een tomaat, haha. Geniet van je vakantie! En ooh 15 boeken lezen, dat is een mooi doel 🙂 liefs!

    Like

Geef een reactie

