droomcamera

Ik heb een nieuwe camera! Eindelijk, na een paar maanden vol zuchten en teleurstellingen over de kwaliteit van mijn vorige camera, besliste ik om een nieuwe camera te kopen. Het is de Canon Powershot SX540 HS geworden en ik ben er suuuuuperblij mee! Het heeft allerlei van die supervette functies en ik ben echt super enthousiast hierover (ik zit nu zelfs hele dagen met mijn camera rond mijn nek voor als ik iets fotogenieks zou tegenkomen). Deze post is een soort van aankondiging van mijn nieuwe camera, ik laat ook nog wat foto’s zien die ik er al mee heb getrokken.

IMG_0240

IMG_0044IMG_0033IMG_0031IMG_0174IMG_0223IMG_0224
IMG_0245IMG_0250

W e l k e   c a m e r a   h e b   j i j ?

8 gedachten over “droomcamera

  1. Ooh, wat leuk! Het is altijd fijn om met een nieuw toestel te experimenteren en de hele dag nieuwe dingen te ontdekken! Momenteel gebruik ik een Canon EOS 1100d met nog een grotere lens en ik ben ook heel tevreden over hoe die twee samenwerken!

    Liked by 1 persoon

  2. Oh zo tof!! Echt leuke foto’s! Ik heb sinds enkele weken een Canon powershot G7 X mark || en ik vind hem echt heel fijn! Vraagje: waar heb jij die banog gekocht waardoor je je camera rond je nek kan dragen? Ik ben zelf ook nog opzoek naar zoiets, want dat lijkt me heel handig! Veel plezier met je camera! x

    Liked by 1 persoon

    1. Dankje! Ooh daar heb ik ook veel goeds van gehoord! Veel plezier ermee! || Ja, hier kan ik je eigenlijk niet mee helpen, want waar ik mijn camera heb gekocht kreeg je dat er bij! Maar bij Coolblue kun je er wel kopen denk ik! Veel succes nog! XXX

      Like

Geef een reactie

