summer mixtape

Z o   v a n   d i e   z o m e r s e   l i e d j e s   d i e   j e   w e l   m o e t   l u i s t e r e n .

This town – Niall Horan (<3)
Old self – Vintage Talk
Malibu – Miley Cyrus
Bad liar – Selena Gomez
I bet my life – Imagine Dragons
Sign of the times – Harry Styles
Listen up – Balthazar
Habits – Vintage Talk
Inspired – Miley Cyrus
Summer of 69 – Bryan Adams
Happy – C2C Ft. D.Martin
Oh wonder – Without you
Believer – Imagine Dragons
Pink skies – LANY
Nightingale – Demi Lovato
Home – Hollow Coves

Als jullie dit lezen zit ik op chirokamp (waar ik op het moment dat ik dit schrijf zooooveel zin in heb) en in de nacht van de dag dat ik terugkom van kamp, vertrek ik op reis naar Spanje. Ik ga proberen om wat posts in te  plannen zodat het hier niet weer zo stil is als een tijdje geleden. Als ik terug kom van Spanje, kan je zeker travel diaries verwachten, want ik heb al superveel zin om daar foto’s te gaan trekken. Ik heb, zoals je misschien al hebt gezien op Instagram of hebt gelezen op mijn blog, een nieuwe camera en daar ben ik zooooo blij mee! Als je deze liedjes nog niet hebt gehoord, ga ze nu luisteren! (oppassen voor verslavingsgevaar)

Wat is jouw all time favourite liedje?

Liefs,

2 gedachten over “summer mixtape

  1. Wat een fijne mixtape! Malibu vind ik ook zo heerlijk zomers! Ahh, ik ken er nog best veel van je lijstje niet, die ga ik gelijk even luisteren! Wat tof dat je een nieuwe camera hebt! Ik heb nu ook net een maandje een nieuwe camera, en ik word er zo blij van, ik begrijp je helemaal! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

