Day-zero Project II

Euh, wat is deze rare extra pagina hier op m’n blog? Ooh ja, ik was bezig met dat project, oeps. Ik heb er de laatste tijd niet echt veel meer aan gedacht, maar ik ga nu proberen om weer zo veel mogelijk opdrachten te volbrengen. Daarom vandaag nog eens een kleine update.

053 3 nieuwe plantjes in mijn kamer zetten (2/3)
Misschien zag je het al in mijn ‘Lievelings’ post een tijdje (oké heel lang) geleden, ik heb twee nieuwe vriendjes erbij! Het zorgt er voor dat mijn kamer zooooveel gezelliger en mezelf is. Ik ben al blij dat ze het nu al een tijdje hebben volgehouden, want ik ben niet zo goed in planten in leven houden, oeps (schietgebedje voor mijn overleden plantjes).

En een paar dagen later dan ik dit schreef stierf één van de nieuwe plantjes 😦 (R.I.P) Maar alsnog één nieuw plantje dan.
PicMonkey Collage

014 een andere cultuur van eten uitproberen
Een tijdje geleden at ik tapas in het beste restaurant van Antwerpen, namelijk De Varelli. Het leuke aan tapas is dat je niet maar één hoofdgerecht kunt nemen, maar je begint met twee kleine gerechtjes en dan als je nog iets anders wil proberen dan neem je nog een gerechtje, en zo tot je niet meer kunt (en tot je al je geld hebt uitgegeven omdat het allemaal zo lekker is).

037 2 nieuwe youtubers ontdekken (1/2)
Ik volgde haar blog al langer, maar toen ik merkte dat ze ook een Youtubekanaal had, was ik meteen enthousiast! Het kanaal en blog vind je onder de naam La Myrthille. Ze maakt bijvoorbeeld stopmotionfilmpjes, wat ik zooo vet vind, want je ziet gewoon hoeveel liefde en tijd ze erin gestoken heeft! (Klik voor een linkje naar haar Youtubekanaal)

023 2 keer naar een concert gaan (1/2)
Mijn eerste echte concert! Ik ging naar het concert van Teske in Paradiso, en het was ge-we-ldig! Ik stond heeldetijd met een lach op mijn gezicht alle liedjes mee te zingen! Het was ook een supertoffe sfeer! Ik ben zeker van plan om meer concerten te gaan doen, dus als iemand iets weet, let me know!

18009111_1903077373293433_1421932404_n

027 naar 3 musea gaan (1/3)
Ik ging in april naar Amsterdam (lees het artikel hierover hier) en ik ging naar het Fotografiemuseum Amsterdam (Foam) (Klik hier voor het artikel) (shameless selfspon). Ik vond het echt een supermooi museum en er hingen echte pareltjes van een foto’s Alles was in een soort van vintage stijl en dat vind ik zelf altijd zo leuk! Als je in Amsterdam bent dan moet je zeker een bezoekje brengen aan dit prachtige museum. Ook ben ik van plan om deze vakantie een bezoekje te brengen aan het Fotomuseum in Antwerpen, aangezien dat blijkbaar ook gratis is onder de 18.

18072438_1903077759960061_1511092576_n

028 naar 3 rommelmarkten gaan (2/3)
Ook nog een van mijn avonturen in Amsterdam: de boekenmarkt op het Spui. Ik weet niet of je het echt een rommelmarkt kunt noemen, maar er lagen oude dingen, dus? Er lagen allerlei boeken in allerlei talen: Frans, Engels, Nederlands en zelfs Duitse boeken. Ook lagen er supermooie oude kaartjes en allerlei tekeningen en schilderijen. Ook echt leuk om te bezoeken als je een reisje boekt naar Amsterdam.

Ook ging ik een tijdje geleden naar de rommelmarkt in Turnhout, die elke zondagvoormiddag is. Natuurlijk begon het juist te regenen toen we aankwamen, dus hebben we er niet zo van genoten, maar er was nog een klein deel binnen dat we alsnog konden bezoeken. Ik ben van plan om ook nog een post te maken over al mijn tweedehands vondsten de laatste tijd dus, be prepared.

18072403_1903071749960662_427224722_n

087 20 boeken lezen (15/20)
Ik las de laatste tijd heeeeeeel veel boeken, als pauze tijdens het leren, ’s avonds voor dat ik ging slapen, na een examen, of buiten in het zonnetje met een stukje watermeloen (want dat is in de zomer altijd mijn favoriete fruit) . Ik geniet er zo van om in zo’n boek op te gaan en helemaal mee te leven met de emoties van het personage. Om even alles los te laten en helemaal naar een andere wereld te gaan. Ik las hele leuke boeken, maar ik ben van plan om daar nog een artikel over te schrijven, dus stay tuned.

Nu ik meer tijd heb (want het is vakantieeeee) ga ik meer opdrachten van dit project proberen te volbrengen (hoop ik).

Liefs,

 

 

6 gedachten over “Day-zero Project II

Geef een reactie

