een kleine wishlist

Ja, een wishlist, veel valt er niet over te zeggen denk ik. Enjoy!

gele fjalraven rugzak

g e l e   F j a l l r a v e n   r u g a k
DE typical bloggersrugzak, en ja, ik snap echt waarom! Ik kan niet echt uitleggen waarom ik hem graag wil, maar hij is gewoon echt supermooi. En dan nog liefst ééntje met een gele kleur. Ik zie mezelf eral in rondwandelen, jaja! Ik zag hem ook hangen in de Urban Outfitters, maar ik ben niet zo goed in veel geld ineens uitgeven, dan ga ik twijfelen en dan koop ik het uiteindelijk toch niet. Maar deze keer ga ik het toch doen! Deze rugzak is gewoon veel te mooi.

analoge camera

a n a l o g e   c a m e r a
Ik zie op andere blogs allerlei analoge foto’s en op Instagram stroomt mijn feed er vol van! Ik krijg bij iedere foto meer zin om zelf ook analoog te gaan fotograferen. Ik hou echt van dat warme sfeertje dat bij die foto’s zit. Alleen weet ik echt totaal niks over analoge camera’s. Waar? Hoe? Wat? Als iemand tips heeft, altijd welkom!

Afbeeldingsresultaat voor fish eye lens hema

f i s h   e y e   l e n s
Ik heb niet echt een goede gsm, maar gaat dat ook niet op een camera? Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik echt verliefd ben op foto’s die getrokken zijn met een fish eye lens. Je kunt een foto veel leuker maken door er dit extraatje (wat is het verkleinwoord van extra?) aan toe te voegen.

horloge cluse

h o r l o g e
Soms merk ik wel dat ik het mis, een horloge. Als je ergens bent zonder gsm, dan weet je echt totaal niet hoe laat het is. Een horloge heb je gewoon altijd bij je. Ik heb er een supermooie gevonden op de website van Urban Outfitters van Cluse! Hij is wel best prijzig, maar als ik eens wat geld heb gespaard van een verjaardag, maybe.

Het zijn niet zo heel veel spulletjes, maar wel allemaal best (zeg maar héél) duur, dus ik zal moeten sparen, of ik moet heel vrijgevige familie & vrienden krijgen, hihi.

Als jullie dit lezen zit ik in mijn eerste week in Spanje, ik blijf hier 2 weken dus het zal hier even stil zijn. Ik was tussen mijn chirokamp en het vertrek naar Spanje maar 1 dagje thuis, dus heb ik niet veel tijd gehad om nog posts te schrijven. Deze heb ik nog afgewerkt, maar na de reis ga ik jullie zeker vertellen over mijn avonturen in Spanje! Ik heb daar geen wifi, dus ik ga ook niet actief zijn op Instagram. Ik heb al heel veel zin om foto’s te gaan trekken in Spanje en ik ben misschien ook van plan om een filmpje te maken met de speciaalste en mooiste momenten, dus stay tuned.

Wat staat er op jouw wishlist?

 

 

 

 

2 gedachten over “een kleine wishlist

  1. Leuke wishlist ! De mijne bestaat uit ongeveer dezelfde spulletjes, hier heb je mijn artikel erover : https://aluminiumfolie.wordpress.com/2017/06/27/wish-list/ (zou super zijn als je het eens las ;))

    Die gele rugzak vind ik ook echt Z-A-L-I-G !! Het model is super leuk en met dat gele kleurtje springt hij nog eens extra in het oog :). De Analoge camera wil ik ook heel graag en liefst ook met zo’n “retro-look” super leuk ! En oh god die horloge is zo mooi !! Pff ik wou dat ik nu al jarig was … 😉 Liefs xx leen

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

