tijd voor iets anders • frou

Na het artikel van Britt over haar frou (die ik trouwens echt moooooi vind), begon ik ook te twijfelen. Ik vond mijn haar de laatste tijd wat suf zitten en ik had wat nood aan verandering. Ik heb er nog best lang mee gewacht, omdat ik het niet durfde, maar uiteindelijk na een heel eng gezellig bezoekje aan de kapper (kapster), kwam ik thuis met een frou. Eerst was het even wennen, maar ik vond hem al wel leuk. Maar na een dagje of twee begon ik het steeds nog leuker te vinden en nu ben ik echt superblij dat ik het gedaan heb! (Hier wat zelfportretjes & gifjes)

20840415_1960342504233586_1572035004_n

IMG_1395

Webp.net-gifmaker (28)

IMG_1403

IMG_1408

IMG_1418

Webp.net-gifmaker (27)

IMG_1419

IMG_1431

 

Liefs,

H e b   j i j   e e n   f r o u   ( g e h a d ) ?

9 gedachten over “tijd voor iets anders • frou

Geef een reactie

